Jake Merten, a művész az anime graffitik mögött.

2019. május 12. 11:23 - subitron

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jake Merten (@lookatart) által megosztott bejegyzés,

 

Jake - művésznevén lookatart - Chicagoban született és nőtt fel. Gyerekként képregényeket és animeket rajzolt.

Míg az osztálytársaim sportoltak, addig ez engem teljesen hidegen hagyott. Én a festésben fejeztem ki magam - meséli.

 Később a főiskolán filmezést tanult, így sodorta az élet Chicagoból Los Angelesbe. 

Egy évig dolgoztam a filmiparban, de 2012 nyarán ott hagytam a munkám, és megint festeni kezdtem.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Jake Merten (@lookatart) által megosztott bejegyzés,

Kedvenc művészei között említi Takashi Murakamit, Hayao Miyazakit, Michelangelot, Frank Gehryt, Antonio Gaudít.

A két kedvenc művem Murakami “Lonesome Cowboy” című alkotása és Picasso “Guernica”-ja. Mindkettőt láttam személyesen, de az utóbbitól libabőrös lettem.

Leginkább anime stílusban alkot, a Dragon Ball a favorit, de toplistás a Cowboy Bepop és az Akira is. És, hogy ki a kedvenc karaktere?

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

New wall in Kansas City, MO for @sprayseemo 2018. Shout to @kobrapaint for hooking it up on this one! � by @rileswatson

Jake Merten (@lookatart) által megosztott bejegyzés,

Szívem szerint Future Trunks-t mondanám, mert ő áll leginkább közel a szívemhez, de muszáj Majin Vegetat választanom. Csodálom az akaraterejét és koncentrációját.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

#tbt • Los Angeles • 2015

Jake Merten (@lookatart) által megosztott bejegyzés,

A leendő művészeknek pedig csak annyit tanácsol, hogy gyakoroljanak mindennap. Még ha azt hiszik pocsék is, amit csinálnak. Az ismétlés stílust és önbizalmat szül.

Instagram: Jake Merten x lookatart

forrás: otakify.com

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brilliart.blog.hu/api/trackback/id/tr8114816448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása